איך לבחור דוג ווקר לכלב שלכם ?

איך לבחור דוג ווקר לכלב שלכם

אין צורך לומר איזה תפקיד מרכזי כלבים ממלאים בחיים של בעליהם. היצורים המתוקים האלו ממלאים את הבית בחיים, שובבות והמון אהבה. לכן, זה רק הגיוני שנרצה שמישהו אחראי ואמין ישמור עליהם במהלך השעות שאנחנו לא איתם. אם אתם שוקלים להחליף את הדוג ווקר שלכם, או רוצים לקחת אחד לראשונה – הטיפים הבאים יעזרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה:

חפשו דוג ווקר עם ניסיון

כן כן, גם דוגסיטרים ודוגווקרים צריכים להיות מנוסים במה שהם עושים. חובבי הכלבים האלו צריכים לדעת איך להתמודד עם הכלב שלכם, אז חשוב שהם יכירו את הניואנסים של חיות מחמד. כשאתם מחפשים דוג ווקר, שאלו אותו או אותה כמה ניסיון יש להם בתחום לפני שתשכרו את שירותיהם.

איך לבחור דוג ווקר לכלב שלכם

בקשו המלצות מאנשים אחרים

אנשים אוהבים לתת את הדעה שלהם על מגוון שירותים, כולל שירותי דוג ווקר. כשאתם מחפשים דוג ווקר, חפשו אותם בלוחות מקצועיים. כמו כן, בקשו המלצות מחברים קרובים או בקבוצות ברשתות חברתיות או בחנות חיות שלכם. אתם יכולים להיכנס לקבוצה של העיר או השכונה שלכם ופשוט לבקש המלצה על דוג ווקר מקצועי. אנשים ישמחו לתת לכם שמות ופרטים של מקצוענים בתחום שהם התנסו עמם, ולאפשר לכם לבחור מישהו אמין עבור הכלב שלכם.

איך לבחור דוג ווקר לכלב שלכם

אל תהססו לשאול שאלות קשות

קורות חיים הם רלוונטיים לא רק בעולם האנשים, אלא גם בעולם בעלי החיים. כשאתם מראיינים דוג ווקרים פוטנציאליים, יש לכם את הזכות לבקש קורות חיים וגם רישום פלילי מהמשטרה. חשוב שהכלב שלכם יהיה בידיים טובות, אז אתם צריכים לכל הפחות מידע בסיסי על האדם שאולי תשכרו את שירותיו.

איך לבחור דוג ווקר לכלב שלכם

בחנו את האינטראקציה עם הכלב שלכם

להיות דוג ווקר זה לא רק להביא צעצועים לכלבים ולתת לכלב לשחק איתם. מי ששומר או יוצא עם כלבים צריך לתת להם תשומת לב ואהבה כאשר הם עם הכלבים. כדי לבדוק איך דוג ווקרים פוטנציאליים מתנהגים עם הכלב שלכם, הפגישו ביניהם ובדקו כיצד הם מתקשרים. שימו לב להתנהגות של הדוג ווקר כדי לבחון איך הוא מתמודד עם הכלב שלכם, וכדי להיות בטוחים שהכלב שלכם בידיים טובות.

איך לבחור דוג ווקר לכלב שלכם

שאלו על יציאות עם כלבים אחרים

אם הלכתם פעם ברחוב וראיתם אדם מסתובב עם כלבים רבים סביבו – כנראה שמדובר בדוג ווקר מקצועי. נכון, הם יודעים להתמודד עם מספר כלבים בו-זמנית, אבל מרבית האנשים לא רוצים שהכלב שלהם “ילך לאיבוד’ בין כלבים אחרים. אם חשוב לכם שהדוג ווקר שלכם יעניק לכלב שלכם מספיק זמן ותשומת לב, בייחוד בדרכים וכבישים שונים, שאלו אותו כמה כלבים הוא מוציא בו זמנית.

איך לבחור דוג ווקר לכלב שלכם

בחרו מקצוען עם מחירים הוגנים

כדי להישאר במסגרת התקציב שלכם – שאלו את הדוג ווקר או הדוג ווקר מה התעריף השעתי שלהם. מדובר בשוק חופשי, כך שהם יכולים לבקש איזה סכום שהם רוצים. אולם, לכם יש את הזכות לסרב בנימוס למחירים שנראים לכם גבוהים מדי. בצעו סקר שוק בעת בחירת המקצוען שלכם, ובחרו דוג ווקר שגובה מחיר ממוצע והוגן עבור שעת שמירה או הוצאה של הכלב .